1. Postanowienia ogólne
1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.prastore.pl zamówienia można składać również telefonicznie: +48 514 925 362 lub e-mailowo na adres: kontakt@prastore.pl
1.2. Właścicielem sklepu internetowego www.prastore.pl jest Katsiaryna Lukashevich, która sprzedaje produkty w ramach nierejestrowanej działalności, z siedzibą firmy pod adresem: ul. Polna 4/8, 33-100 Tarnów.
1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym PRASTORE są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
2. Składanie zamówień
2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy sklepu 8:00 – 16:00.
2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone
zamówienia, również archiwalne, wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w aktualnych programach rabatowych i lojalnościowych.
2.4. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym, a Konsumentem.
2.5. Akceptujemy następujące formy płatności: przedpłata na konto, płatności online lub pobranie – tj. płatność gotówką przy odbiorze. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy.
2.6. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest tpay.
2.6.1. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
2.6.2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności tj. wpłynięcia środków za zakupy na rachunek bankowy 72 1240 3914 1111 0010 7524 8470 bądź od momentu zatwierdzenia przez klienta formy płatności “przy odbiorze”.
2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres e-mail podany przez Zamawiającego w formularzu.
3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie podcza składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (adresu e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
4. Realizacja zamówienia
4.1.Po rozpoczęciu realizacji zamówienia Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
4.4. Realizacja zamówienia – w przypadku zamówienia płatnego przelewem – rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Samo dokonanie zamówienia bez jego opłacenia bądź wyboru metody płatności przy odbiorze, nie jest wiążące i nie powoduje rezerwacji towaru.
4.5. Realizacja zamówienia – w przypadku zamówienia za pobraniem – rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym).
4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.
4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto): 72 1240 3914 1111 0010 7524 8470 W TYTULE przelewu prosimy wpisać: nr zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.
4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.
5. Sposób i termin dostawy
5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adres podany przez Klienta w formularzu wypełnionym podczas zamówienia.
5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto. W razie konieczności szybszej wysyłki, prosimy o kontakt telefoniczny po dokonaniu zamówienia.
5.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Jednakże przesyłkę należy dokładnie obejrzeć i otworzyć jeśli jest taka możliwość w obecności kuriera, szczególnie jeżeli paczka zawiera szkło, ceramikę lub inne delikatne przedmioty. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń na zewnątrz lub wewnątrz przesyłki, kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody. Ważne jest, aby protokół zawierał informacje zgodne ze stanem faktycznym. Musi się na nim znaleźć dokładny opis sposobu zapakowania przesyłki wraz z wyszczególnieniem WSZYSTKICH części opakowania i opisem WSZYSTKICH zabezpieczeń towaru.
6. Zwroty, reklamacje
6.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone przez konsumentów bez podania przyczyny. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej ziałalnością gospodarczą lub zawodową. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem. W terminie 14 dni od daty otrzymania towaru należy złożyć stosowne oświadczenia na piśmie o chęci odstąpienia od umowy, a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
6.2. W przypadku chęci zwrotu towaru przez osoby fizyczne należy skontaktować się mailowo z obsługą sklepu pod adresem: kontakt@prastore.pl
6.3. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura VAT, paragon lub inny dowód zakupu). Towar dostarczany do reklamacji powinien być dostarczony do siedziby decorati.sklep.pl w oryginalnym opakowaniu i na koszt reklamującego. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.
6.4. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne) lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien odesłać wadliwy towar na adres: ul. Polna 4/8, 33-100 Tarnów.
6.5. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@prastore.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
• imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6.6 W przypadku jeśli odesłane przedmioty będą nosiły ślady użytkowania, bądź jeśli stan faktyczny zwracanego produktu będzie się różnił od stanu podanego przez klienta w formularzu zwrotu sklep PRASTORE zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia reklamacji.
7. Prawa autorskie i odpowiedzialność
7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do koloru, prosimy o kontakt telefoniczny.
7.2. Zdjęcia, ilustracje oraz wszystkie teksty i treści znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela firmy PRASTORE.
7.3. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.prastore.pl bez zgody autora jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych. Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach
pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
8. Ochrona danych osobowych
8.1 Składając zamówienie, klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
8.2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Adres: ul. Polna 4/8, 33-100 Tarnów jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.
9.2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna – sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
9.3. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej.
9.4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna – sprzedaży między sklepem a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.
9.5 Sklep internetowy deorati.sklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
9.6 Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym www.prastore.pl
9.7 Sklep internetowy www.prastore.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków i Zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.
